مصطفی پورعلی

مشاور کسب و کار و استارتاپ، طراح مسیر شغلی منابع انسانی

مصطفی پورعلی

کارگاه آموزشی هک رشد مدرسه استارتاپ

به دعوت مدرسه استارتاپ ایران در دانشگاه امیرکبیر، کارگاه آموزشی هک رشد، یک کارگاه یک روزه، برگزار شد. این کارگاه به همت مهندس قنبری زاده در دانشکده کامپیوتر برگزار شد و یک نگاه کلی به هک رشد و مباحث مرتبط با آن ارائه گردید که در برخی از موارد به حزئیات پرداختیم. مباحثی که در این کارگاه 4 ساعته پوشش داده شد شامل موارد زیر است:

سرفصل ها
• هک رشد چیست؟
• هکر رشد کیست؟
• چرا بازاریاب های دیجیتال باید از هک رشد مطلع باشند؟
• معرفی فریموورک AAARRR
• معرفی قیف بازاریابی
• مبحث تبدیل – Conversion
• بازاریابی کسب و کار در فضای آنلاین
• بازاریابی کسب و کار آنلاین
• اهمیت داده ها و آمارها در هک رشد
• شبکه های اجتماعی و هک رشد
• گوگل و هک رشد
• بهینه سازی نرخ تبدیل
• شاخص های کلیدی و متریک ها
• تاکتیک های مشهور هک رشد و نمونه ها
• ابزار PMF
• مرحله ترکشن چیست ؟
• مرحله ترنزیشن چیست ؟
• مرحله رشد چیست؟
• معرفی فریم ورک های رشد

هک رشد

شرکت کنندگان اکثرا افرادی بودند که تخصصی در حوزه های دیجیتال مارکتینگ داشته و یا کسب و کار آنلاین یا استارتاپی را مدیریت می کردند. البته چند نفری از دوستان نیز هنوز به حوزه کسب و کارهای آنلاین ورود نکرده بودند اما روی هم رفته از وضعیت برگزاری کارگاه راضی بودم و در خدمت حدود 30 شرکت کننده فعال ارائه مطلب در حوزه هک رشد داشتم.

برای اینکه بدانید هک رشد چیست، می توانید این مطلب را مطالعه کنید : هک رشد چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *